1. We hebben regelmatig bij 't Veerhuys gegeten de laatste jaren. Ook meerdere malen met Valentijnsdag. Ook al waren we niet zo'n fan van de vorige nogal instrumenteel vriendelijke gastvrouw, het eten was altijd heel erg goed! Sfeertje op het 'binnenterras' soms een beetje druk, maar altijd sfeervol.
    Ook deze keer met Valentijnsdag hier geboekt en het Valentijnsmenu genomen. Klein voorafje met zalm, mooi opgemaakte plan met visgerechtjes als voorgerecht, waarvan we de visbouillon niet zo lekker vonden, maar dat is smaak. Wederom mooi geserveerde runderbavette met diverse groenten en een mooie saus. Het vlees heb ik hier wel eens beter geproefd, het was nog wel heel erg rood. Simpel maar lekker Valentijns taartje als dessert en koffie met een grappige rode chocolade kus na. En een rode roos bij het weggaan. Dus leuk! De bediening door een aantal jonge meiden heel vriendelijk en prima! Sfeertje ook weer aardig, jammer alleen dat het deze keer flink tochtte op het binnenterras en dat de achterdeur naar de berging buiten regelmatig open ging waardoor het binnen onaangenaam afkoelde.