1. Tijdens een dagje Den Haag dit restaurant gevonden op eet.nu.

Ons viel meteen op dat je een ruime keuze had uit heel diverse menu's! Vooraf heb ik geitenkaasje op brood met daarover spek gegeten met een kleine salade - erg lekker! Mijn vriend nacho's met gekruid gehakt, welke ook goed in de smaak vielen.

Als hoofdgerecht heeft mijn vriend een met mozzarella gevuld varkenshaasje gegeten (lekker mals!), en ik lamsvleesspiesen met tzatziki (heerlijk!) Erbij een puntzak frietjes en rijst en gewokte groenten. Alles wat we aten was heerlijk!

Als nagerecht hebben we voor 2,95 per persoon extra het grand dessert genomen. We kregen een grote etagère voorgezet met allerlei gebakjes, ijs, chocolademousse... lekker!

Het enige minpuntje was dat toen ik al tijdens het hoofdgerecht een cola light bestelde, deze pas onder het dessert gebracht werd.. dat was niet zo netjes (en deze werd ook door iemand anders gebracht, dus een excuus zat er ook niet in).

Jammer, want het eten was lekker en de sfeer goed!