in Hilversum

Tiramisu By George: een begrip in het Gooi.

1. Heerlijk drie gangen gegeten bij Tiramisu. Als voorgerecht had ik de bruschetta, lekkere gevarieerde smaken en anders (beter) dan bij veel andere restaurants. De geroosterde paprika en aubergine vallen op en vullen mooi aan. Als hoofdgerecht de pasta aglio e olio, die heel goed in balans was. Lekker veel knoflook, niet té pittig maar wel goed sterk van smaak en vooral ook niet te vet, een goede hoeveelheid (lekkere) olie. Bij dit alles had ik de Pecorino (witte wijn). Een krachtige, smaakvolle wijn die perfect bij de maaltijd paste. Als dessert de chocolademousse, met een supergoede structuur en een goeie sterke chocoladesmaak. Ik heb ontzettend genoten van deze heerlijke maaltijd, waarbij de bediening, met kennis van zaken en goed advies, de ervaring compleet maakte. Voor herhaling vatbaar!

1. Wat een mooie en uitgebreide recensie Isa. Bedankt en deze gaan we delen met ons team!

Tot de volgende keer in Hilversum.

Groeten,
    Tiramisu by George