1. Ton Krijnen

Had besproken om 19:00 uur waren er om 18:45 kregen op Valentijnsdag een tafeltje voor on 2 bij de jassen, gevraagd voor een andere tafel en die kreeg ik, hebben een kwartier gewacht tot ze kwamen vragen om iets te drinken, weer gewacht zeker een kwartier waren de de menukaart vergeten, doorgegeven aan de eigenaar dat het wel erk lang duurde, eigenaar heeft zich niet meer laten zien wat niet op zijn plaats is, voorheen goed gegeten daar maar nu was het een aanfluiting. Ton

3,9

1. Beste Ton, het klopt inderdaad dat u mijn heeft aangesproken over het feit dat het lang duurde. Dat u mij niet meer heeft gezien lag aan het feit dat ik niet in het restaurant was. Op het moment dat u mij aansprak was ik bezig in onze bezorging en hielp ik even mee in het restaurant. Wat betreft de tafel, tja wij hanteren de regel: wie het eerst komt, eerst maalt. Is volgens mij wel het eerlijkste.

Nogmaals ik vind het jammer om te lezen want wij doen echt ons best om het iedereen naar hun zin te maken maar bij u is dit echter niet gelukt.