1. Voor de eerste keer naar Ballaro. Ook de laatste keer.
    Kipfliet!!! Was een lapje leer van 4 mm... Niet te eten. Ik heb het teruggegeven. En de bediening: We waren om tien voor zeven binnen, kregen het voorgerecht om acht uur en het hoofdgerecht waaronder de 'kipfilet' arriveerde om 9 uur.
    Nooooit meer!!!!
    Het enige wat prima smaakte was de Siciliaane wijn: de Nero d'Avola, een rijpe, licht zwoele rode wijn.
    23 Euro per fles. 2,99 te bestellen bij Lidl.
    Ciao...

1,8

1. Marco
    Van restaurant

Ik vind dit zo overdreven en agressief.
    Klopt de kipfilet “ scaloppa di pollo alla parmiggiana” word dun geplaat,gepaneerd net als een Milanese.
    Dan word het gebakken en de rest van de ingrediënten boven op gezegd net als ham,aubergine, tomatensaus,parmiggiano en mozzarella;dan gaat ie de oven in en word gegratineerd.
    Ik heb altijd tegen mijn kinderen toen ze klein waren gezegd dat je moet nooit zeggen
    “ dit is niet lekker maar is beter om te zeggen dit is niet mijn smaak”omdat anders niet respectvol is voor de andere mensen die dat wel lekker vinden.
    Omdat wij weten dat soms mensen die voor de eerste komen een bezoekje nemen aan een nieuwe restaurant en ook geen eevaring hebben met sommigen ingrediënten of bereidingen kan gebeuren.
    In feite deze mevrouw heeft de scaloppa niet “betaald”.
    Bediening personeel was zo attent om naar deze mensen te luisteren en we hebben de gerecht niet laten betalen.mag het niet uit voor ons we zijn bereid om iets te doen als dingen netjes worden gezegd.
    Voor wat betreft de wijn ik zeg breng maar de zelfde wijn met de rekening van de Lidl en ik zal de hele dinner vergoeden.
    Ik weet nu al dat dat onmogelijk is...
    We werken met professionals die voor ons de beste Italiaanse wijnen zoeken die zeker niet te krijgen zijn in een restaurant.
    En ja was heel druk, maar ook voor de rest van 55 personen die tegelijk moest geserveerd worden.
    Als je met elkaar praat en gezellig hebt heb jij de tijd niet in de gaten.
    Uit eten is niet alleen om te eten, is een moment voor jezelf,je partner,je familie en vrienden om samen te zijn.
    Iedereen is hartstikke welkom in onze restaurant en als iemand zegt ik kom nooit meer terug dat is jammer maar dat vind wij ook goed.
    Deze ruimte van twee personen we willen graag geven aan mensen die wel een avond uit eten gaan😉

Fabio Graziano
    Chef kok en eigenaar van Ballaro’