1. Zojuist bij de visscherie in het centrum geweest. Normaal ga ik naar de drossaard. Ik ging 10 haringen halen en had nog even op de site gekeken wat ze kosten. 5 voor €7,50. Bij het afrekenen moest ik 20,- betalen. Netjes erop gewesten dat op de site €15,- staat waar ik meteen commentaar op kreeg. Het zou niet kloppen. Een werkneemster ging op de site kijken terwijl een andere begon te roepen dat het niet kon want; "ze zijn altijd 2,- en op de site esra at onder voorbehoud vanwege prijsstijging". Ik gaf weer rustig aan dat dit geen prijsstijging betrof waarop ik terug kreeg dat het pas met de carnaval zou zijn. Er staat geen periode op de website. De manier waarop ik werd benaderen en geholpen vond ik erg vervelend. De haringen zijn niet slecht, maar ook niet de beste die ik heb gegeten.