in Haarlem

Irish Bar & Kitchen in the heart of Haarlem

1. Zoals altijd lekker gegeten, met een goede sfeer. De service was ook goed. Een lekkere maaltijd voor een goede prijs.

Vorige recensies van D. Heiliegers

• Zoals altijd was het eten weer heerlijk, de bediening vriendelijk en snel. Goede atmosfeer en muziek. Altijd fijn om hier naar toe te gaan en dan niet alleen om te eten, maar ook voor een gezellige avond uit. Ook vaak goede live muziek.

• Zoals altijd was het eten weer als vanouds. De bediening is altijd vriendelijk en attent. Wij komen hier vaker, en niet alleen om iets te eten. Zeker een aanrader.

• Zoals altijd was alles weer helemaal goed. De service, het eten en het bier. We blijven terugkomen!

• Zoals altijd was het weer een genot. Altijd lekker eten en een goede en vriendelijke bediening.

• Dit was niet onze eerste keer dat wij hier aten. Het is altijd van goede kwaliteit en de porties zijn ruim voldoende. Zeer attente en vriendelijke bediening. Kan het een ieder aanbevelen.