1. Het is een accommodatie met veel potentie maar helaas dat komt er niet uit. Ik ben niet te spreken over het restaurant. Het is vanuit mijn optiek niet restaurant waardig. Het personeel is niet flexibel en het eten is niet bepaald van hoge kwaliteit. De kok is klaarblijkelijk onvoldoende in staat zijn concentratie te verdelen over meerdere gerechten. De spareribs waren goed gekruid maar het vlees was niet bepaald mals te noemen. De groenten waren overgaar. Bijbestellen behoorde tot de mogelijkheden maar dan moeten ze toch echt vaker aan de tafel verschijnen. Het personeel is op zich vriendelijk maar je moet ze geen vragen stellen want daar worden ze onrustig van. Kreeg het gevoel dat er te weinig personeel op de vloer aanwezig was. Jammer want dat gaat ten koste van de service. Als er een kok aangenomen gaat worden dan wil ik nog wel eens langskomen maar voor nu? Zeker niet.

2,2