in Zeist

Onbeperkt tapas zonder tijdslimiet

1. Alwin van beusichem

Wij hadden gereserveerd via lens om 21:00 met 2 personen op de site kan dit tot half 10. En daar stond ook dat het restaurant tot middernacht open is. Dus wij dachten dat is meer dan prima om even relax na een filmpje wat te gaan eten. De reservering was bevestigd dus geen problemen verwacht. We kwamen binnen en werden verbaasd aangekeken door de eigenaar/chef die gezellig aan het kletsen was met zijn gasten. En vroeg gelijk : alleen een hoofdgerechtje? Maar wij hadden all you can eat in gedachte en wilde dat dus ook. We mochten een tafel uitkiezen. We merkte wel dat we niet heel erg welkom waren en er werd ook gezegd dat we gerust wat meer tegelijk mochten bestellen. Drankjes werden opgenomen en de eerste ronde hadden we al besteld. Die was binnen 5 minuten ook al op tafel. Geen probleem want we hadden ook wel trek. Ons tweede briefje met de eerste warme gerechten ook maar klaar gelegd en we begonnen met eten. Het stoofpotje stond 1 minuut later ook al op tafel. Dat is wel erg snel als je nog aan je " voorgerechtje" zit. Maar de rest duurde toch wel zo'n slordige 5 minuten langer. Toen werd er gevraagd na een minuut of 5 of we vast alles wilde opschrijven wat we wilde hebben want dan kon de keuken gesloten worden. De portionering van de warme gerechten waren fors voor tapas. Wij voelde ons daardoor wat opgejaagd. Het smaakte allemaal goed. Goed vlees lekker van de water gril die een lekkere grill smaak aan het vlees geeft, wel veel zout en peper voor mij persoonlijk niet erg maar het was wel over het randje. De aioli bij het brood was erg goed eindelijk een restaurant gevonden die aioli maken kan en niet zo'n zoetige smakeloos drapje geeft waar je geen knoflook proeft. Er werd met regelmaat gevraagd of alles smaakte dus dat was prima En netjes. Het hamburgers was erg veel brood met aioli in tegenstelling tot het vlees en verder geen garnituur erop dus dat viel een beetje tegen, een blaadje sla en een gesneden uitje was leuk geweest dan heb je al heel snel een ander gevoel daarbij. Chocotaartje was lekker en zelf gemaakt wel een makkelijk receptje maar wel goed uitgevoerd en de chocola was smeuig en niet bitter zo kun je dus eenvoudig iets neerzetten wat niet kant en klaar is dus complimentje daarvoor. Uiteindelijk waren wij eerder weg dan de gasten die er al waren. Dus eigenlijk zonde dat we ons een beetje opgejaagd en niet heel welkom voelde want dan was het een dikke 8 geweest. En waren wij niet heel veel later ook klaar geweest met eten.

6,7