Op dit adres zit nu: La Dolce Vita

1. Ik bestel nooit meer bij El Mama! Onze ervaring:

Je besteld bij El Mama in Heemskerk:

2 shoarma, 2 pita kaas en 1 kapsalon, vervolgens vraagt de jongen aan de telefoon of de shoarma klein of groot moet zijn, ik wil 1 kleine en 1 grote zonder groente.

De jongen komt bezorgen, je betaalt hem netjes en achteraf blijkt dat ze je 2 pita kaas zijn vergeten, tevens hebben wij hier een folder in huis waarop staat dat je boven 10,- gratis bezorgd krijgt, maar wij moesten 2,50 betalen voor het bezorgen.

Dus ik bel op, vertel over de 2 missende pita kaas. Ik krijg te horen dat hij de pita kaas is vergeten, maar niet meer kan bezorgen in verband met de bezorgers, geen idee wat hij daar mee bedoeld, maar mijn pita kaas kreeg ik niet meer.

De bezorgkosten zijn veranderd nl. boven 20,- gratis, en daaronder 2,50 (ook balen dus, niet zoals hun foldertje).

Ten tweede: ik maak mijn kapsalon open en nu blijkt dat er geen patat in zit (wat hoort bij een kapsalon) maar aardappelschijfjes (beetje jammer). Als ik een broodje shoarma bestel kan het toch ook niet zo zijn dat er ineens vegetarisch soja vlees in zit? Dat is hetzelfde als een kapsalon met aardappel schijfjes! Balen dus.

Al met al:

Je besteld, dit gaat fout (kan gebeuren), je belt op voor een oplossing maar daar doen ze niet aan, en ze passen zelf recepten aan zonder het aan te geven.

Nogmaals: mijn laatste bestelling bij El Mama Heemskerk.

1,7