LET OP: Deze zaak is tijdelijk verhuisd naar Neckerstraat 3, wegens verbouwingen op Kerkstraat 37

in Purmerend

LEUKSTE RESTAURANT VAN PURMEREND !!

1. Gisteren weer heerlijk gegeten bij Kriti waar het personeel zeer aardig is en waar je je meteen thuis voelt. Eén zeer gastvrij restaurant, mijn favoriete restaurant!

1. Beste Jos, leuk dat je weer bij ons was en het weer naar de zin hebt gehad!
    Tot snel in ons restaurant!

Vorige recensies van Jos

• Gisteren weer heerlijk gegeten bij Kriti waar het personeel zeer aardig is en waar je je meteen thuis voelt. Eén zeer gastvrij restaurant, mijn favoriete restaurant!!

• Het was de 2de keer in kort tijd dat wij bij Kriti aan het eten waren op de Neckerstraat voorheen ook wel eens in de Kerkstraat geweest maar was alweer een tijdje terug… Was erg gezellig het eten was weer heerlijk en het personeel ontzettend vriendelijk en gastvrij! Echt top! Binnenkort zien jullie ons vast weer!