Restaurant verhuisd
  1. Ik vind dit een prima restaurantje. Vanbinnen helemaal in de Cubaanse stijl, met een prachtig terras aan de Rijn. Heerlijk eten, niet te ingewikkeld maar goed van smaak (vooral de kaaskroketjes, patatas bravas en de carpaccio vind ik aanraders!)

Dit restaurant heeft een losse, gezellige en eigen sfeer; perfecte etiquette is in mijn ogen hier niet echt nodig. De (vriendelijke) bediening heeft inderdaad vaak gevraagd of alles naar wens is, maar hier krijg je alle serveersters wel een aantal keer aan je tafel dus ik begreep wel dat er wel eens iets dubbel gevraagd wordt.

Erg leuk idee dat je op de muur mag schrijven aan het eind van de avond! (Mocht je met een hele saaie blind date opgeschreept zitten, heb je nog de hele avond om andermans verhalen op de muur te lezen..)

Wel moet ik zeggen dat ik het aan het eind van de avond erg donker vond worden in het restaurant, ik kon op een gegeven moment de desserts niet meer lezen..

Maar al met al: helemaal top!

Tip: écht reserveren van tevoren, we zagen veel mensen in de loop van de avond binnenlopen die niet gereserveerd hadden: zij konden niet terecht. Tenzij ze aan de bar wilden eten of daar wachten op een tafeltje.