1. Helaas 50 minuten moeten wachten op onze eerste ronde. Na het personeel aangesproken te hebben werd onze bon als eerstvolgende behandeld. Daarna verschillende gerechten vergeten aan tafel te brengen, dus ook maar hier naar gevraagd. Geen excuses of iets dergelijks aangeboden gekregen. Kwaliteit van het eten is altijd erg goed, maar de service laat keer op keer te wensen over. Jammer, want dat kan zo'n avond vervelend afsluiten.

Vorige recensies van Me

• P.

Eten was wederom super. Helaas laat de bediening iedere keer te wensen over. Later op de avond als het wat rustiger wordt in het restaurant, word je al snel vergeten. Erg lang moeten wachten op de laatste ronde. Naderhand nog een cocktail besteld waar we ook 35 minuten op hebben gewacht. Op het moment dat we een medewerker daarop aanspreken, krijgen we helaas geen excuses of terugkoppeling, maar gewoon een simpel antwoord: "ik zal even voor u kijken". Bij het afrekenen wilden we onze punten van de spaarkaart inleveren. Blijkbaar zijn we 1,5 jaar lang verkeerd geïnformeerd en kregen we dit keer geen punten over het resterende bedrag wat we moesten betalen. Erg jammer.

• P.

Eten is altijd super lekker en vers. Misschien wel weer leuk om de menukaart weer eens te vernieuwen. Is alweer een jaar geleden namelijk. Bediening mag wat alerter en spontaner zijn. Soms lijkt het alsof ze het niet altijd naar hun zin hebben. Desondanks komen we voor het goede eten altijd graag terug!