in Deurne

Geen getut, gewoon goed!

1. Els Daamen

We hebben op 24 januari j.l. met 5 personen verrassend lekker gegeten in dit sfeervolle restaurant.
    We gingen voor een hoofd- en een nagerecht, maar kregen daarnaast enkele heerlijke amuses bij het aperitief.
    Als hoofdgerecht kozen de dames voor vis, i.c. tarbot en zeebaars. Beide waren verrukkelijk en ook erg smaakvol gedecoreerd met verschillende groentesoorten. Hetzelfde gold voor de vleesgerechten van de heren, ossen- en kalfshaas.
    Leuk detail: elk vis- of vleesgerecht werd op een verschillend bord geserveerd.
    Ook het nagerecht, de verrassing van de chef, bleek een uitstekende keuze. We besloten de maaltijd met een kopje koffie of espresso te beëindigen.
    Zelfs hierbij werden we verrast met een bijzonder smakelijk amandelreepje, een beetje warm nog...
    We waren het alle vijf met elkaar eens: Clouds is een echte aanrader voor wie lekker, gezellig en ontspannen wil eten in een sfeervolle ambiance.