1. Van trendy cafe naar trendy restaurant.
    Gisterenavond, na lange afwezigheid, weer eens naar Grand Cafe Rutgers geweest.
    Nieuwsgierig geworden na de verbouwing, moet ik zeggen dat het geheel zeer gezellig en warm overkomt. Deze metamorfose is geweldig goed geslaagd en het gehele team doet enorm hun best om het de gast naar de zin te maken.
    We hebben enorm goed gegeten en gedronken en samen met de gehele atmosfeer in het restaurant is dit een regelrechte aanwinst geworden voor de gehele regio en ik kan dan ook iedereen aanraden om hier eens te gaan eten of drinken.

Vorige recensies van Chris Lemaire

• Vanavond weer eens langs geweest bij dit retaurant mede naar aanleiding van de vernieuwde menukaart. De keukenbrigade heeft zichzelf overtroffen met deze gerechten, echt helemaal top. Het voorgerecht, bestaande uit 5 kleine voorgerechtjes is echt subliem, een zachte, romige tomatensoep met een kleine piitige bite, een klein beetje carapccio met verfijnde dressing en knapperige sla, drie plakjes verscillende pate met sappige cranberries, piitige garnalen en de champignons. werkelijk een subtiele vondst en een kleine wandeling door de voorgerechten,welke ook nog eens op een subtiel verfijnde wijze werden gepresenteerd, kortom een echte aanrader! Als hoofdgerecht hadden wij beiden biefstukpunten op oosters wijze. Opnieuw een groot compliment aan de keuken. Heerlijk mals vlees met als ondergrond lekker knapperige groenten overgoten met een verfijnde saus die niet overheerste.
    Daarnaast zijn de porties van dien aard dat deze ruimschoots een goed gevoel geven. Deze vernieuwde gerechten zijn met recht een aanwinst voor dit restaurant.
    Met deze vernieuwde menukaart kan men zich ruimschoots meten met de beste restaurants in de regio