1. Houben-Bellemans

Zaterdag 30 Oktober 2010

We bezochten voor het eerst op deze regenachtige zaterdagmiddag, met een gezelschap van 6 personen de Lodge 7. Ook al was het uitzicht beperkt door de regen, we genoten meteen van de heerlijke rust en de warme sfeer binnen. We werden vriendelijk bediend en bestelden koffie en 4 kersen-, en 2 kruisbessen-taarten. Dat was heerlijk smullen! En daarbij trokken de regenbuien voorbij en kwam de zon weer tevoorschijn. We vertrokken daarna lekker uitgerust verder met onze toer door Zuid-Limburg.
    Toen we tegen de avond richting Vaals terugkeerden draaiden we voor de 2e keer toch weer de iets legere parkeerplaats naast de Lodge 7 op. Om voorzichtig te kijken of er nog een tafel voor 6 vrij zou zijn. De sfeer was wederom heel rustig, warm en aangenaam en meteen een tafel voor ons 6 vrij. Meteen ook weer een vriendelijke bediening, en een geheel nieuwe Wintermenu-kaart waaraan het personeel nog moest wennen. We hebben wederom heerlijk en heel gezellig kunnen genieten van een voortreffelijk avondmaal. Onze borden waren helemaal leeg en de kok kreeg van ons alle eer! Echt super gezellig, ik kom uit Vaals trouwens en de rest kwam uit Vlaanderen en we komen graag nog vaker.