in Klijndijk

Genieten bij Thijs & Aafke.

1. Heidi ten Have

Verwarming deed het niet. Oké kan gebeuren maar dan kom je je klanten toch op een andere manier tegemoet niet met een simpele sorry. We konden bijna jas aantrekken aangezien 't vriest buiten en dit al wat langer vandaag was. Mensen die eind middag hadden gebeld om te eten waren ook niet gewaarschuwd terwijl we er om 18.00 Al waren en toen was 't 16 gr binnen in de zalen.
    Dan is er iemand die verstand heeft van airconditioning en hij zegtde airco als deze kan behalve koelen ook verwarmen.
    Dan mag hij vervolgens uitleggen hoe en wat en zelf de zaak door om overal de airco's aan te zetten. Terwijl hij met familie zat te eten.

Biefstuk werd tijdens het bakken aangedrukt… Dag vleessap en 't waren super dunne stukjes dus niet wat je bij biefstuk verwacht bijna zo dun als goedkope snitsels.
    De snitsels waren droog en taai pannenkoek half gaar want degene die het vlees stond te bakken deed ook de pannenkoeken. Gamba's waren niet te eten. Geen kruidenboter bij stokbrood. Borden waren op en 5 min moeten wachten op nieuwe borden met 8 personen. Bij het eten waren de patatjes koud rijst bijna telkens op en werd er slecht aangevuld. We waren na 1.5 Uur alweer weg en erg ontevreden. Ik ben al vaker geweest en de vorige keer was 't al slecht. Nu de hoop dat 't misschien beter was omdat ik zoveel goede recensies las maar nee erg jammer het was niks beter geworden bijna nog slechter terwijl er toch jaren tussen zat.
    Geen leuke afsluiter van weekend weg met onze pubers.

Fam ten Have.

2,3