1. Stephany windhouwer

Totaal geen gezelligheid.
    Bediening is erg slecht.
    Heel erg lang wachten op het eten.
    Wat nog niet lekker was ook.
    Droog en overal het zelfde saus erop.

Het was geen all you can eat.
    Er stond Tot 4 jaar gratis op de kaart maar dit was niet het geval.

1. Hu
    Van restaurant

Beste Eet.nu

Wij vinden het heel erg jammer dat het avondje met All You Can Eat in ons restaurant niet goed is bevallen.

Gezelligheid moet de mens zelf maken.
    Wat de bediening betreft daar hebben wij nooit klachten over gehad.

All You Can Eat is altijd rustig kleine gerechten eten wanneer de gerechten op zijn wordt de volgende ronde geserveerd.

Het is echter niet mogelijk dat op alle gerechten de zelfde saus wordt geserveerd dit is echt afhankelijk van wat er wordt besteld.

Kinderen tot 4 jaar mogen gratis mee eten van de All You Can Eat maar drankjes worden voor kinderen en volwassenen appart berekend!

Bij ons All You Can Eat concept zijn er 5 rondes a 3 gerechten per persoon. Vaak wordt ronde 5 niet gehaald en blijf men bij ronde 3 of 4. Het is niet toegestaan om dan de overige rondes mee naar huis te nemen zoals er die bewuste avond werd voorgesteld.

Wat wij ook heel jammer vinden is dat er die bewuste avond geen woord over gesproken is.
    Wij vragen altijd aan de gasten of zij goed en of lekker hebben gegeten. Het verbaast ons dan ook dat deze reactie wordt geplaatst.

Met vriendelijke groet,
    Hu Bin