1. De sfeer is goed. Jas wordt netjes aangenomen en opgehangen. Tafeltje bij de entree ligt wat geisoleerd en het tocht er behoorlijk als er gasten in en uitlopen.
    Bediening is mager. Komt niet vragen of alles voldoende is en of je nog iets wil drinken, zelfs al staan de glazen leeg. Pas bij het afruimen vraagt men of het gesmaakt heeft. De kwaliteit van het eten is in een goede prijs - kwaliteit verhouding. De groentenhoeveelheid valt ons tegen maar is qua bereiding op orde. Men serveert er kleinere menu's voor mensen met speciaal dieetwensen of een maagverkleining. Zij vullen vooraf een wensenlijst in maar we hebben niet de indruk dat deze goed gelezen worden. Met een mierenzoet desert is de kans op een dumping nl. erg groot nl. en als dit vooraf is aangegeven verwacht je dat er rekening mee gehouden wordt. Het restaurant was goed bezet maar met 1 persoon in de bediening is het blijkbaar niet te behappen. Met een broodplankje en 'n hoofdmaaltijd in 3 uur zittijd vergaat je de behoefte aan een toetje en met een kopje koffie en thee nemen we teleurgesteld afscheid om er niet meer terug te komen.