1. Om te beginnen doen ze allemaal hun best en zijn vriendelijk, drankje werdt meteen opgenomen tot 2x toe, kan gebeuren en nog op de kaart kijkend werd er dus maar meteen gevraagd of we het al wisten, dat is niet gebruikelijk. De bediening kan hier en daar nog veel leren.

Stokbroodje vooraf besteld en gekregen maar geen bordje erbij, ook dat is geen ramp maar ook weer ongebruikelijk.

Het hoofdgerecht, mijn zoon een hamburger, ik en partner saté. De gerechten werden gebracht mijn zoon kreeg zijn hamburger met een klein emmertje patat, ik kreeg ook mijn bord met een emmertje patat en mijn partner een bord zonder patat, op haar vraag waar haar patat was werd geantwoord dat wij samen met het emmertje patat moesten doen...???
    Slechte beurt vind ik.

Daarna het toetje, dame blanche, wij kregen drie bolletjes ijs waarvan één chocolade bolletje, volgens mij is een dame blanche wit ijs (blanke dame) ook geen probleem al zegt het misschien wel wat van de kennis van de kok, maar buiten dat was het ijs schilferig, dat betekent dat het ijs deels ontdooid is geweest.

Hoe aardig ook bedoeld is het volgens mij niet gebruikelijk om te vragen of je wat te drinken bij je toetje wilt maar dat is misschien mijn mening.

Na het toetje werd er gemeld dat we konden afrekenen bij de kassa maar dat we ook nog wel mochten blijven zitten...die begreep ik ook niet helemaal.

Al met al, ze doen hun best maar om een restaurant te runnen is er meer nodig dan je best doen.

Ik was er voor het eerst en ook voor het laatst, Jammer!!