1. Ook ik heb bij jullie gegeten. Netjes aangegeven dat wij voor een bepaalde tijd in de bioscoop moesten zijn. Hadden ruim 2 uur de tijd om te eten. Bediening was eerlijk dat ze dan alleen voorgerecht, hoofdgerecht en een theetje na konden doen maar dat er geen tijd was voor 3 gangen. Prima, zo gezegd zo gedaan.

Drankje besteld en voorgerecht. Drankje was er zo maar op het voorgerecht hebben we ruim een uur moeten wachten. Wat kan er moeiljk zijn aan een carpaccio opmaken?

Aangegeven toen het voorgerecht kwam dat we zo snel mogelijk ons hoofdgerecht wilden omdat we nog maar een uur hadden om in de bios te zijn.

Het resulteerde erin dat we de biefstuk in onze holle kies hebben moeten proppen omdat het hoofdgerecht pas kwam toen we nog maar 10 minuten de tijd hadden.....

Uiteindelijk aangegeven dat we wilden afrekenen en zelfs dat duurde een eeuwigheid! Bij het afrekenen vermeld dat we dit toch niet zo'n fijne ervaring was en dat het een domper was op ons dagje uit. Met ons commentaar werd niets gedaan behalve de vermeding dat zij er niets aan kon doen en als het ons niet beviel we volgende keer maar ergens anders moesten eten als we haast hadden....!

Haast?! 2 uur voor een carpaccio en een biefstuk!

Overigens zijn de drankjes ook nooit gekomen die we hadden besteld en dus lijkt het bedienend personeel ook niet helemaal stipt.

Zonde verder, want de ambiance van de zaak is perfect en leuk speels opgezet.

Met wat meer inzet en een betere planning in de keuken en bedienend personeel dat wat oog heeft voor de klant en hun behoeftes zou de zaak een topzaak kunnen zijn!

Overigens het eten wat we kregen was niets mis mee.

Mvg.