1. Ik vond het eten ver onder de maat. Prijs-kwaliteit staat zeker niet in verhouding. Bij aanvang vroeg men of wij alvast wat brood wilden hebben voor te dippen en dat leek ons wel lekker.. Twee van ons hadden een voorgerecht besteld. Bij het opdienen hiervan kregen we weer een nieuw stuk brood en dipsaus. Aardig maar niet leuk als je het later op de rekening terugziet, 1x in rekening gebracht. Ik had kabeljauw met pasta besteld. De pasta was erg droog (magnetron?) en de kabeljauw erg vet, waar ik vervolgens de hele avond/nacht last van heb gehad. Daarbij een klein kommetje kant en klare farmersalade met een plakje tomaat en komkommer. Ik vond het meer een veredelde friteszaak, sorry.
    Verder kwam de bediening te vaak vragen of we nog iets te drinken wilde bestellen, wat op een gegeven moment erg irritant begon te worden.

2,7