in Purmerend

LEUKSTE RESTAURANT VAN PURMEREND!!

1. Caren De Koning

Goedendag,

De vegetarische maaltijd was fantastisch, maar de ossenhaas en souvlaki de luxe viel wel tegen.
    Dit was geen ossenhaas als je met je mes er bijna niet doorheen komt en je eindeloos moet kauwen om het weg te krijgen.
    Portie was niet echt groot.
    Maar de service was exelent!

Hopelijk kunt u hier iets mee :)

1. Beste Caren,
    bedankt voor jullie bezoek in ons restaurant.
    fijn om te lezen dat de vegetarische maaltijd een succes was, wat betreft de ossenhaas hebben wij er onderzoek naar gedaan.

Wij gebruiken altijd ossenhaas van hoge kwaliteit, helaas is er op de betreffende dag een ossenhaas van een "ouder rund" binnengekomen, welke inderdaad minder mals zijn als gebruikelijk. Helaas is dit niet altijd te zijn bij het snijden van de porties. Wij kunnen ons dus voorstellen dat het vlees dus niet mals was.

Graag willen wij u uitnodigen om nog een keertje te komen eten en proeven hoe onze écht lekkere ossenhaas smaakt! Uiteraard is deze dan op onze kosten.

Wat betreft de porties is het bij ons vrijwel altijd mogelijk om kosteloos bij te bestellen.

Wilt u binnenkort contact met ons opnemen voor een nieuw avondje uit? graag zijn wij u snel.

Met vriendelijke groet,
    Erol Savur