1. Zeer slecht. In Rotterdam aan de Binnenrotte geweest. Hadden een arrangement inclusief 2,5 uur drank. Het leek wel of de boel express vertraagd werd met drank serveren. Of het duurde heel lang, of het kwam helemaal niet of ze kwamen met het verkeerde.

Iedere keer iemand anders aan je tafel voor de bediening, de assistent bedrijfsleidster was niet te herkennen aan keurige bedrijfs kleding, leek wel of zij net terug kwam van haar vrije tijds besteding qua kleding.

Voorgerecht kwam op tijd maar carpaccio nat van vries vocht.

Hoofdgerecht hebben wij 1,5 uur op moeten wachten. Tafelbediende diverse keren gevraagd waar het eten bleef maar kregen geen duidelijk antwoord. Idem van de assisent bedrijfsleidster.

Uiteindelijk kwam het eten maar waren de extra pepersaus vergeten (en hebben we ook nooit meer gezien) 1 klein bakje frites een half bakje spruitjes en een even zo klein bakje salade (denken we). Maar we konden onbeperkt bijbestellen.

Gelijk maar gedaan dus en ja hoor de extra frites kwamen toen wij al hoog en breed klaar waren.

Dessert was aardig, aardiger dan de bediening in ieder geval.

Humphreys mag wat ons betreft een ander blij maken met hun aanbiedingen, kortingsbonnen en wat dies meer zij, wij gaan niet meer.....