1. Omdat er niet zo heel veel recente referenties aanwezig waren en hierbij ook nog enkele negatieve hebben we drie keer nagedacht of we wel hierheen zouden gaan. Toch maar gedaan en absoluut geen spijt gehad. Een hartelijke ontvangst door de gastvouw, een goede en eerlijke uitleg over het eten, een geweldige sfeer in het restaurant. Ik had een tournedos besteld. Nog nooit zo'n lekker stukje vlees gehad als deze. Zou wel willen weten waar die vandaan komt. Mijn vrouw had de hertenfilet. Ook zij heeft genoten. Tot slot. Ik kon niet kiezen tussen het vanilleijs of de chocolademousse. De gastvrouw heeft een toetje van beiden laten maken. De gastvrouw spande zich tot het uiterste in om het naar je zin te maken. Mogelijk dat in drukkere tijden wat minder aandacht is, maar de inkoop van ingrediënten is goed geregeld. Ze had wel net een nieuwe kok die precies begreep hoe ik mijn tournedos wilde hebben. Als ik nog eens in de buurt kom dan ga ik zeker daar eten.