1. Van te voren hadden we de reviews gelezen en dat viel niet tegen. Er werd ons niet gevraagd of we het concept kenden en een formuliertje hadden we ook niet. Daar moesten we eerst om vragen. Daarna hebben we een uur moeten wachten op de 1e ronde sushi (tussendoor ook aangeven dat het wel heel lang duurde). Daarna hebben we nog een sushi en frituurdingen besteld. De frituurdingen kwamen na 20 minuten maar nu ook de sushi kwam pas na 50 minuten. De bediening is echt heel matig en het was heel chaotisch. Wij zijn weggegaan. Hebben de helft van de prijs betaald en de 2e ronde sushi meegekregen en hebben nog bij een supermarkt pizza gehaald. De bediening gaf aan dat het heel druk was en dat het bij het sushi maken een chaos was. Maar dat mag niet ten koste gaan van andere. Sowieso moeten ze daar op berekend zijn. De sushi was in principe lekker. Wij hebben veel sushi restaurants geprobeerd maar dit… dit was echt heel erg slecht. En zonde van het vieren van onze trouwdag.

1,4