1. nico beuken

Wij ook gereserveerd bij Flo maastricht.

Bij aankomst sta je plomp verloren in een royale ruimte voor de bar. Géén greater aanwezig.

Uiteindelijk na wat navragen kregen we toch een tafel toegewezen. Snel werden er wat drankjes verzorgd en de bestelling opgenomen..

Als voorgerecht hadden we euf-cocottes met gerookte zalm.

Prijs kwaliteit verhouding was belachelijk. Een rauw ei in een kommetje, en wanneer je het probeerde te eten had je de slierten rauw eiwit aan je vorkje hangen. Een lepel kreeg je er niet bij. De zalm waren twee stukjes, stokbrood zo groot als een pink met iets verdroogde zalm erop.

Als hoofdgerecht een stukje dorade bovenop de aardappelpurée in een soepbord. Wanneer je die probeert te fileren verdwijnt de hele rommel in de purée. Groenten waren niet te bespeuren, buiten 2 boontjes garnering om.

Tot drie keer toe om een glas wijn gevraagd. Uiteindelijk toen ze voor het nagerecht kwamen heb ik gezegd: éérst een glas wijn en vervolgens nagerecht.

Nou, dat was dus inderdaad boerenbedrog. De kaas was flinterdun gesneden en zo groot als een postzegel. Totaal ongegarneerd gepresenteerd. Helemaal geen flair. Het ijsfonteintje voor de verjaardag werd eveneens zonder flair op de tafel geschoven. Je merkte aan alles dat het personeel bestaat uit een lading uitzendkrachten die totaal geen feeling hebben met Horeca.

Voor ons hoeft het niet meer.

2,5