1. Weer eens bij onze favoriete restaurant gegeten alles weer top pracht kerstsfeer eten was weer super bedankt.

Vorige recensies van van oers

• Nieuwe kaart is super, heerlijke wijnen en super bediening. Thanks, komen snel weer.

• Echt genoten, dankjewel. Mijn ouders op een diner getrakteerd, hier had ik geen spijt van. Het was heerlijk en we hebben flink gelachen, ook niet onbelangrijk. Ouders zijn gelijk fan.

• Deze keer was echt weer top en dat voor die prijs. Asperge menu genomen, was echt super, voor iedereen een aanrader. Jongens hou het zo vol en we zullen nog vaak komen.

• Nou wat schept onze verbazing, lopen door breda in de veemarktstraat zien we daar een totaal vernieuwde brasserie pieter aertsz. Zaak is door de oude eigenaren terug gekocht blijkt. Wij naar binnen en maar eens een hapje eten. Nou jongens voor dat geld echt super, mooie prijzen voor de wijn. Hoofdgerecht, verse groenten, verse krieltjes, erbij helemaal top. Zeker een aanrader.