1. sean 205 punten

Voor de 2e keer ben ik hier geweest en het was wederom fantastisch! De 1e keer met een SocialDeal voucher en toen werd werkelijk elke verwachting overtroffen, de 2e keer was het ook weer perfect.

In de sushi soorten zat de eerste ronde een pipetje in met wat extra saus, dit zag er niet alleen top uit maar was ook ontzettend lekker! Elk bord sushi die je voor je krijgt is heel mooi opgemaakt, iets wat je in veel sushi restaurants niet tegenkomt.

De bediening is hier op en top, er werkt 1 man (waar ik helaas de naam niet van weet) die we na afloop nog eens extra bedankt hebben vanwege zijn vriendelijkheid maar met name het enthousiasme die hij met zich meebrengt zodra hij aan je tafel staat!

Kortom, hele mooie sfeervolle zaak, goede bediening en heerlijke sushi zoals je die nog niet eerder gegeten hebt.