1. Slechte combi super drukke eetgelegenheid, veel personeel maar zeer chaotische en ongestructureerde bediening… lang wachten op tafel afruimen van vorige klant en dan nog eens lang wachten op een menukaart… Na een kopje koffie en bestelling opgegeven te hebben geduldig gewacht. Na ruim een half uur wachten gevraagd waar de bestelde lunchgerechten bleven… t antwoord enigszins snibbig was… we doen ons best t duurt nog zeker 5 min… gerecht stond op kaart als… snel klaar? Wellicht bestelling vergeten… Helaas geduld was op en eetlust verpest! Bestelling afbesteld afrekenen van de koffie kon niet aan tafel alleen bij de kassiere… wederom wachten nu om koffie af te rekenen. Ineens kwam er toch een excuus en erkenning dat er iets fout was gegaan in de keuken. Kopjes koffie kregen we aangeboden van t huis… jammer maar helaas voor ons nooit meer Haje de Lepelaar.