in Bronkhorst

Genieten in het kleinste stadje van Nederland

1. J Van den berg

We hadden hier gereserveerd met de AH actie. Bij binnenkomst werden we slechts kort gegroet. Er werd ons geen plek gewezen, niet gevraagd wat we wilden, dus maar ergens gaan zitten. Na enige tijd kwam de serveerster die ons vroeg of we wat wilden drinken. Daarbij hebben we gelijk aangegeven dat we voor de AH actie kwamen. Daar werd niet echt op ingegaan maar we verwachten dat hier nog wel op teruggekomen werd. Het drinken werd gebracht er werd niets gezegd en het wachten begon. Om ons heen werd aan mensen gevraagd wat ze wilden eten maar wij werden genegeerd. Na 25 min wachten zijn we naar de balie gelopen en gaf ik aan te willen betalen. De serveerster leek blij dat we al weer weg wilden want de bon lag binnen no time op de balie. Vreemd we kwamen om te eten maar ze stelde geen enkele vraag waarom we alweer we gingen. Toen ik aangaf dat we wel 30 min op een menukaart hebben gewacht zei ze alleen maar er ligt er toch eentje (dat was echter de lunchkaart) terwijl wij voor de uitgebreide 3 gangen diner kaart kwamen. Een klein excuusje kon er vanaf maar leek niet echt gemeend. Wij waren echt stomverbaasd. Wat een service. We gaan vaak uit eten, bijna nooit met acties maar als dit het gevolg is van een actie doen we het nooit meer.

2,3