1. Jasper Boom

Restaurant van buiten en binnen mooi aangekleed met veel kerstsfeer en gastvrij ontvangen. Breekbrood prima. Saté van kophaas met zogenaamd pittige satésaus was de meest milde, smakeloze satésaus die ik ooit gegeten heb. Het vlees zelf was redelijk, niet bijzonder. Wordt geserveerd met een klein schaaltje friet wat je moet delen met de hele tafel. Dit schaaltje was nog niet eens genoeg voor 1 persoon. De bijbestelde friet staat achteraf gewoon vrolijk op de rekening, niet echt hoe het hoort. De 'warme' apfelstrudel die niet warm was ziet eruit als een oude vaatdoek en smaakt nog erger. Heb deze terug moeten sturen, zo erg was het. Het half gesmolten bolletje ijs wat er bij zat smaakte wel prima. Je verwacht meer van het eten voor het geld wat je betaalt, eerste en laatste keer dat ik hier kom.

3,4