1. Uit eten geweest op 1 ste kerstdag 2018. Lang wachten in de tochtige ingang voordat de tafel wordt toegewezen. Na een kwartier eerste bestelling kunnen opgeven die na twee keer opnieuw wordt verzochte leveren weer tien minuten later geleverd wordt en jawel we krijgen niet de juiste bestelling. Weer tien minuten wachten ondertussen zien wij het personeel/inclusief bedrijfsleiding van hot naar haar rennen totaal niet berekend op het aantal geboekte klanten veel te weinig personeel en een grote chaos. Lege schalen vanaf het begin tot het einde. Personeel die liever ergens anders gewerkt zou hebben op deze avond ze schamen zich kapot als je hun aanspreekt. Dit restaurant heeft op deze manier geen lang bestaan meer want de direktie is totaal onkundig en blind. Gelukkig is voor ons de kerstgedachte belangrijker dan het fijt dat dit een paar verloren en verpeste uurtjes waren. Er zijn gelukkig nog goede restaurants die om het welzijn van hun klanten en hun eigen restaurant zorg dragen en de continuiteit belangrijker vinden dan geld voor de korte termijn.

1,3