1. Henri Arink

1E kerstdag 2018 vol verwachting wezen eten. Aan het eten zelf niets op aan te merken, is gewoon goed te noemen.
    Maar vanaf binnenkomst tot en met het verlaten van het restaurant is de bediening op zn zacht gezegd gewoon slecht. Vanaf het opnemen, wat al ruim een half uur duurde voordat er iets genoteerd werd, tot en met het nagerecht zat er overal mega veel tijd tussen. Duidelijk een geval van te weinig personeel in de keuken. Wat de bediening zelf betreft een paar voorbeelden.
    1) de menu kaarten waren verschillend er zat 1 oudere versie tussen met lagere prijzen.
    2) bestelling doorgegeven inclusief een fles rode wijn, na enige tijd wordt er gevraagd wat we willen drinken? Aangegeven dat we een fles rode wijn besteld hebben. Wordt er vervolgen een fles witte wijn gebracht ipv de rode.

3) van het voorgerecht wordt netjes uitgelegd wat er op het bord ligt en bij het opruimen later wordt er gevraagd of alles naar wens was. Prima, echter de rest van de avond bij geen een gerecht meer uitleg gekgregen wat we aten en/of het gesmaakt heeft.
    4) diverse malen bij het weghalen van de borden viel er wel een stuk bestek oid op de grond, en niet alleen bij ons, om je heen diverse malen gekletter van bestek te horen.
    5) bij de 2e gang geen borden gekregen en om moeten vragen. Bij de volgende gerechten de borden wel gekregen, alleen minimaal 30 tot 45 minuten later pas de gerechten.
    6) bij het hoofdgerecht de bijbehorende salade niet gekregen.
    7) na het afrekenen is er niemand die onze jassen haalt of maar vraagt of we een jas bij ons hadden. Na iemand aangeschoten te hebben meegelopen om onze jassen aan te wijzen, maar in de garderobe raakt deze persoon eerst in gesprek met een collega. Heb maar zelf de jassen uit het rek gehaald en naar buiten gegaan.

Kortom; doe wat aan het bedienend personeel, vervang desnoods meer dan de helft. Het is wel je visite kaartje van je bedrijf.