1. Zondagmiddag een bestelling geplaatst en direct erna even gebeld om te vragen of de patat dit keer echt zonder zou geleverd kan worden omdat 1 persoon geen zout mag eten en goed doorgebakken. Hier werd al lichtelijk geirriteerd op gereageerd maar meneer zei dat hij het wel door zou geven. Toen vervolgens de bestelling kwam bleek de patat vreselijk zout te zijn (net als de laatste 3 keer, echt niet te eten) en zo slap als een vaatdoek. Dus gebeld omdat 25 euro best veel is voor iets wat niet te eten is. Aan de telefoon werd ik afgeblaft met de mededeling dat het onmogelijk is om patat door t bakken want het is een natuurprodukt en dat van dat teveel zout was niet waar want het was doorgegeven. Meneer ging met mij in discussie en geloofde niet dat er teveel zout op zat. En dat het onmogelijk is om patat door te bakken is onzin omdat we vaker besteld hebben en het echt wel eens goed gegaan is met doorbakken van de patat. Halverwege het gesprek werd er geroepen dat er NOOOOOIT meer geleverd wordt bij ons en dat we ons geld teruggestort zouden krijgen. Nou dat ze niet meer komen leveren hoeft hij niet aan te geven, je denkt toch niet serieus dat wij nog bestellen bij zo'n onbeschofte zaak?! Als dit dit eigenaar was dan moet hij zich afvragen of hij geschikt is voor dit vak als je zo met je klanten omgaat en als het een werknemer was dan moet je je als eigenaar afvragen of je je zaak wilt achterlaten bij zulk personeel. Het geld is overigens nog niet teruggestort, hier zitten we nog op te wachten. Wát een blamage om de naam kwalitaria te mogen gebruiken.door zou geven.