Op dit adres zit nu: Grandcafé De 10

1. Afgelopen zondag wezen eten met mijn ouders, we worden hartelijk ontvangen en naar onze tafel begeleid, er word ons gevraagd of we een prosecco lusten van het huis. Heerlijk begin van de avond, zeker als er een zakje met vers brood op tafel word gezet. Vervolgens wordt de kaart gebracht. We nemen een antipasto, en 2x buffelmozzarella in een sausje van lauw-warme tomaat.. Geweldige keuze, heerlijk op smaak en mooi opgemaakt. Als tussengerecht nemen we een kleine pasta met verse zeevruchten, ook dit is een spektakel! Als hoofdgerecht nemen we een frito misto, een entrecote en een tournedos met verse truffel, complimenten aan de chef! De vriendelijke dame in de bediening vraagt of we nog iets na willen, krijgen de kaart weer en we zien cannoli, cassata siciliana en nog veel andere lekkernijen! (deze kennen we door onze vakanties in Sicilië) we nemen de cassata, cannoli en een warm chocoladetaartje... Ook dit is geweldig! We kregen er een vers bolletje ijs bij, ook dit is prachtig opgemaakt! Complimenten aan het personeel, ons zie je vast en zeker terug!