Op dit adres zit nu: STEEF.

1. Lisa en Albert

Leuke hippe tent, maar ook niet meer dan dat. Vanavond met zijn vieren hier gegeten. De bediening begon met een leuk voorstelpraatje en met de opmerking dat wij alles mochten vragen aan haar. Helaas liet zij zich die avond niet heel vaak meer zien, terwijl er maar een paar tafeltjes zaten in het restaurant. Na drie kwartier gevraagd waar ons broodjeplankje bleef, toen we die eenmaal hadden zag het er goed verzorgd uit met verschillende dips. De voorgerechten waren prima maar niet bijzonder, hetzelfde geldt voor de hoofdgerechten. De halve kip was helaas wat droog. De bediening hebben we moeten roepen om een nieuw drankje te kunnen bestellen, hier kwamen ze niet vaak naar vragen. Bij het toetje werden we door de bediening helemaal enthousiast gemaakt voor de chocolade explosie, helaas viel de 'grote' chocoladebon wat tegen, de smaak was wel lekker. Al met al een tent die potentie kan hebben, maar tot nu toe het eigenlijk allemaal 'net niet' is.