1. CHAPEAU CHAPEAU CHAPEAU!

Een a la carte restaurant in een iets hoger segment en dat is ook te merken ook!!

Wat hebben we hier diverse malen genoten van al hun gerechten! Sowieso hun sushi is het allerbeste hier in Nederland.
    We zijn een verwend sushi eters maar de sushi hier is echt hemels, maar ook hun verse wasabi.
    Deze keer werden we verwend met een 4-gangen diner van de chef-kok.
    Begonnen met zeewiersalade als amuse, vervolgens gevolgd door kreeftensoep. Vol van smaak en gevuld met kreeft. De 2de gang was een beef terriyak met ponzusaus. Mals vlees die je kon opzuigen en de smaak was super. 3de gang was natuurlijk een sushiplateau met verschillende sushi’s. Man man man, wat was dit overheerlijk. Chapeau voor de chef-kok.
    4de gang was beefangus in combinatie met 3 sauzen en witte rijst. Al met al de prijs-kwaliteit is heel goed.
    De keuzes in wijnen zijn ook heel goed.
    De klantvriendelijkheid, gastvrijheid en ambiance zijn super. Veel restaurants kunnen hier een puntje aan zuigen. Ha we blijven graag terugkomen.
    Onze avond was weer super!!