in Den Burg

Zelfs fijn om er gewoon al iets te drinken

1. Service goed. Eten matig.

1. Beste Roland,

Dank je wel voor je beoordeling en het recente bezoek.
    Wij schrikken van het cijfer van de prijs kwaliteit, maar waarderen het cijfer van de service en de sfeer.

Gezien wij zo geschrokken waren hebben wij zojuist direct met u telefonisch contact gehad, zeker omdat ons niets bekend was over enige negatieve ervaring tijdens uw bezoek. U gaf aan dat er te veel saus over het lamsvlees zat, wat ten kosten ging van de smaak, maar dat niet aan de smulpot collega's heeft aangegeven. Helaas hebben wij hierdoor niet de kans gehad om dit naar tevredenheid op te lossen. Natuurlijk moet het de eerste keer naar wens zijn, maar soms verschilt de mening van een gast hierin, of kunnen wij een fout maken.

Zoals gezegd nodigen wij u graag nog een keer uit om bij on te eten. Gezien wij niet graag en zeker niet vaak deze score ontvangen. En de naam Smulpot, natuurlijk is om lekker te kunnen smullen.

Met vriendelijke groeten,

Nancy Hopmans