1. Hoi. Wij zijn met 4 collega's daar vrijdag geweest. Het leek eerst best gezellig maar steeds zagen wij geen vrolijk personeel. Dan vroegen ze of wij wouden betalen en k regen de bon. Daar was het gehele bedrag gerekend. Wij wouden ieder voor zich nou daar deden ze zo moeilijk over we moesten het zelf maar uitrekenen. T o en wij daar mee bezig kwam de eigenaar erbij en onbeschoft wij moesten bij de tafel weg en naar de bar het oplossen. Die man zegt wat doe je moeilijk nee jij doet moeilijk. Iedereen zegt hij doet het zo ja maar wij niet er was 1 collega had geen voorgerecht en nagerecht dan is dat niet eerlijk door vieren delen toch. Wij zeiden had u dat moeten zeggen met de reservering wij wisten dat niet. Nou wij komen daar nooit weer vriendelijk zijn ze daar niet erg jammer en sorry! 1 Kan water 2€ vind ik erg veel. Groetjes Annemieke.

5,7

1. BaiYok reageert eigenlijk nooit op recensies, maar er zijn grenzen aan wat wij acceptabel vinden. Met deze dames hadden wij vooraf heel duidelijk de afspraak gemaakt dat wij i.v.m. de grote drukte een tafel tot 20 uur beschikbaar hadden. Daar zijn zij mee akkoord gegaan. Wij hebben hen wat langer de tijd gegeven en hen om 20.15 u gevraagd of wij de rekening konden brengen. Zij wilden elk apart afrekenen wat zij zelf verbruikt hadden, maar wij hebben hen direct verteld dat het daar veel te druk voor was en voorgesteld om het bedrag in 4 delen te betalen en later een en ander te verrekenen. Om 20.35 u zaten zij echter nog steeds aan tafel te rekenen om wie wat precies moest betalen. Wij hebben hen toen verzocht om op te staan - wij gebruiken NOOIT het woord opdonderen - , omdat andere mensen al bijna een half uur op hen stonden te wachten. Wij hebben hen aan de bar nogmaals geprobeerd uit te leggen, waarom het zo lastig is om elke rekening uit te splitsen op een heel drukke avond - dat kost erg veel tijd - en die is er gewoon niet in een bomvolle zaak. Helaas wat daar geen enkel begrip voor. En dan krijg je dit. Jammer.