Op deze locatie zit nu 'Lounz Club'

1. Fam.Altorffer

Afgelopen weekend kennis gemaakt met La Cantina. Pas nadat ik 2x de vakantieveilingbonnen had "gewonnen", zijn we gaan kijken naar de recensies.... en die vielen niet mee... Wij zagen er eigenlijk tegenop om er te gaan eten. Aan de andere kant is het verwachtingspatroon wat minder groot want inderdaad als je de foto's die op de site staan bekijkt dan verwacht je echt iets bijzonders.

De eerste avond (23-10) viel net als bij de meesten tegen. Het eten was simpel, te eenvoudig voor het geld, niet lekker en we stonden in een een uur weer buiten.

De volgende dag wilde mijn man al niet meer, maar gelukkig hebben vrouwen soms wat overwicht... we hadden gereserveerd voor 18.30, helaas de zaak was vol maar we konden nog op de bank. Dit was prima er heerste een goede sfeer in de zaak.

Op mijn vraag of het mogelijk was een aangepast menu te krijgen omdat wij niet 2 dagen hetzelfde wilden eten werd echt super gereageerd! We hebben die avond heerlijk (en voldoende) gegeten met allemaal andere gerechten.

De zaterdagavond deceptie werd echt goed gemaakt deze avond! De jongens die serveerden hadden echt geen makkelijke avond maar hebben goed werk verricht!

Het is voor de smaak en je humeur misschien beter om a la carte te eten, zeker wanneer je een hoog bod gedaan hebt via vakantieveiling.

Maar wij zijn uiteindelijk toch positief en voldaan naar huis gegaan!

De cijfers zijn dus voor de beste avond.