1. H. Kibbeling

Ik had pizza shoarma besteld bij Dunia.
    Ten eerste proefde ik bijna geen tomatensaus, en de saus die erop zat leek wel te zijn opgedroogd. Het zag er ook niet echt gezond uit. Ten tweede zat er kaas op, maar dat heb ik niet geproefd - het lijkt wel alsof er een soort jonge kaas op gesmolten was, en het was een erg smal laagje. Samen met de saus leek het wel een soort glazuur te vormen in plaats van een zachte en luchtige laag. Zacht qua smaak hoeft het niet te zijn, maar dat was het dus te veel.
    De shoarma zelf was dik en had naar mijn idee ook niet erg veel smaak. Enige kruiden zaten er niet op, het was gewoon shoarma dat je zo uit een pakje haalt van de supermarkt. Eerlijk gezegd is het uit de supermarkt gewoon beter omdat dat in ieder geval niet heel droog is.
    Ten slotte was de bodem wel goed, niet te dik, maar juist dun genoeg dat het wel slap hangt zoals het hoort. Er zat helaas wel erg veel bloem op (of wat het ook moest voorstellen). Samen met de smaakloze tomatensaus en kaas en de ietwat droge shoarma vormt het geen goeie textuur. Het is heel jammer, want Dunia had eerst altijd best goeie shoarmapizza... of ik ben gewend geraakt aan beter.