in Geleen

'T Kleine Verschil, groot in smaak en sfeer

1. Mijn vriendin en ik waren gisteren 12 -12-2018 gaan eten bij het Kleine verschil in Oud Geleen.
    Helaas zijn we erg teleurgesteld vertrokken, en wel om de volgende redenen.
    Allereerst het voorgerecht wat naar onze mening veel te koud was en zeer zeker niet op kamertemperatuur.
    Een Tournedos met cognac pepersaus waar veel te weinig saus bij geserveerd werd. De tournedos was bleek van kleur.
    Toen we nog om wat saus vroegen was ons eten bijna op toen het eindelijk gebracht werd. En tot onze stomme verbazing werd het ook nog in rekening gebracht.
    We vroegen om een cappuccino en toen zei de ober, weet je wat we gaan gezellig doen, een bonbonnetje en een bolletje ijs erbij,
    Wat aardig, maar tot wederom onze verbazing werd het kopje koffie een heel stuk duurder.
    Mijn vriendin schrok zich een hoedje toen ze bemerkte dat haar mooie leren jasje de hele tijd tegen een zeer hete verwarming was opgehangen. Er hingen zoveel jassen op een veel te kleine kapstok dat er ook een aantal jassen gewoon op de grond lagen.
    We hebben er iets over gezegd maar dat werd niet echt serieus genomen.
    Al met al gaan wij er niet meer terug, en mij lijkt als je een bepaald niveau wil halen er zeer zeker nog werk te verrichtten valt.
    Ook de enorme herrie heeft het voor ons in elk geval geen prettige ervaring gegeven, jammer.