1. de buurtjes

Super lekker gegeten. We hadden het 4 gangen verrassingsmenu. Voorgerecht een heerlijk proeverijtje van 4 gerechtjes. Mooi opgediend. Tussengerecht een ravioli'tje en wat risotto met truffel. Hoofdgerecht was heerlijk stoofvlees met gebakken aardappeltje en wat bloemkool (groente had wel wat meer mogen zijn). Als nagerecht een proeverijtje met tiramisu, chocolade ijs en een panocotta met aardbeiensaus. Super mooi opgemaakt met bloemen van chocolade en mangosaus. Alles was tot in de puntje afgemaakt en geserveerd. Vriendelijke bediening. Het restaurant is dan wel wat duurder maar zeker de moeite waard. (Fles water van 5,50 euro vind ik trouwens echt te duur!) nadeel is wel dat het restaurant niet zo groot is en de tafels erg dicht op elkaar staan. Het is erg lawaaierig als alle tafels bezet zijn.