in Den Bosch

Di, wo & do 3-gangen menu à la carte vanaf 25,50

1. We waren vanwege de verjaardag van onze jongste dochter die 18 werd hier naar toe gegaan. Vooraf goed op de website gekeken, aanbod op woensdagavond 3 gangen voor €19,50. Mooie aanbieding, niet geldig met feestdagen. Op de website de knop "feestdagen" aangeklikt en daar worden dan de feestdagen netjes genoemd. Dus we zijn er gaan eten. Het eten was lekker en keurig verzorgd. Maar de avond eindigde toch wel een beet in mineur. Met wat extra meerprijs voor een aantal gerechten (die op de menukaart genoemd worden) en de drankjes zouden we in totaal €107,60 moeten betalen. Echter de rekening was € 124,60. Een verschil van €17,00. Op de vraag waar dat door kwam was het antwoord 'het is een feestdag'. Nou, bij mijn weten is 5 december géén feestdag. Maar goed, als een restaurant zelf iets als feestdag benoemt, dan moet dat nog kunnen, ware het niet dat op hun eigen website de feestdagen genoemd worden, en daar staat 5 dec. echt niet bij. Ook in het restaurant of op de kaart staan ze niet aangegeven. Dus ik heb bezwaar gemaakt. Dat wilde ze eigenlijk niet horen. Antwoord was: dat hebben we vanavond al meer gehoord, we moeten het aanpassen op de website. Uiteindelijk heb ik €10,00 contant terug gekregen als compromis.
    Dus… ga je hier eten, prima. Maar vraag wel duidelijk vooraf of er sprake is van een feestdag in de ogen van het restaurant zelf. Andere minpuntjes waren de bediening (niet allemaal, maar vooral de serveerster leek wat chagrijnig), en het feit dat je zelf om drankjes moest.