Op dit adres zit nu: Jantje's Steaks & Pizza

1. Anton de Bruijn

Voor mensen die normaal een ontbijt geserveerd krijgen met champagne en kaviaar op hun kamer is dit niet geschikt. Voor mensen die normaal eten gewend zijn is dit een verademing. Natuurlijk zijn er altijd personen die iets aan te merken hebben. Het eten is van prima kwaliteit. De bijlagen zijn doorgaans erg uitgebreid. De tafel met zee-banket is goed gevuld en rijkelijk gevarieerd. Wij zijn al jaren vaste klant geweest in de Schaopwas. Het echtpaar beheerst de term "gastvrijheid" tot in de puntjes. Jammer dat zij de zaak verkocht hebben. Ook onder de nieuwe uitbater hebben wij meerdere malen een bezoek gebracht aan het restaurant. Er is een andere kok aangetreden maar de maaltijden zijn nog steeds van dezelfde kwaliteit. En gastheer doet ook zijn uiterste best om een goede gastheer te zijn. De sfeer is iets anders maar de kwaliteit is hetzelfde. Tot zover blijven wij trouw aan de "Schoapwas".