in Arnhem

U bent van harte welkom!

1. Lianne Wesels

We hebben afgelopen zaterdag bij dit restaurant gegeten en het was naar onze mening een van de beste restaurants waar we ooit hebben gegeten! Aan het begin van de avond was het voor ons heel erg lastig om een keuze te maken, waar we zouden gaan eten. Want er zitten 3 Grieken naast elkaar, wel lastig voor de mensen die niet uit de omgeving komen. We hebben besloten om langs alle 3 restaurants te gaan en aan de hand van de buitenkant en de menukaarten een vergelijking te maken en zodoende dus ook een keus maken. Onze keuze is gevallen op Delphi. Het zag er heel mooi en luxe uit, met linnen servetten en lakens. Wij vonden heel leuk om bij de Griek zulke kenmerken te zien. Ook het personeel was heel erg attent en zorgzaam. De meiden kwamen regelmatig vragen of alles naar wens was. Wij vonden echt heel leuk en lekker. Het eten was buitengewoon lekker en van hoge kwaliteit. Ze geven bij alle hoofdgerechten gratis salade.
    Wij waren echt heel goed verwend en komen zeker nog terug naar Arnhem voor dit restaurantje!

Een echte aanrader!