1. Op aanraden van collega's zijn we vanavond naar Manna getogen. Vriendelijke ontvangst en lekker in de watten gelegd. Het is een mooi ingericht restaurant in vooral witte tinten, combinatie van klassiek en modern. Ik ben als eerste binnengekomen, afgezien van een gezelschap dat in de voorkamer al op dreef was... in afwachting van mijn tafelgenoten.

We hebben het 6-gangenmenu (verrassing) besteld en daar hebben de koks een prima prestatie geleverd, niet uitzonderlijk maar zeker smakelijk met als hoofdgerecht eendenborst.

De service was perfect, ik praat nogal met de handen en zo ging er tot 2x toe een glas witte wijn tegen de vlakte maar men stond steeds zeer vriendelijk en SNEL de scherven op te ruimen en de glazen op tafel werden direct vervangen door schoon servies en aangevuld met wijn/water.

Toch heb ik een minpuntje dat geen betrekking heeft op het personeel of de gerechten... de zaak is nogal gehorig. Zoals gezegd kwam ik vrijwel als eerste binnen en heb ik het restaurant in de daarop volgende uren zien vollopen waarna de eetgelegenheid een kakofonie werd, zelfs de obers moesten bijna schreeuwen om te vertellen wat er geserveerd werd en daarvan ging de helft verloren in de herrie.

Jammer, want daarmee ging een deel van de beleving verloren. Ik kom graag een keer terug maar dan op een dinsdagavond of zo.

Excuses voor de gebroken glazen Manna-personeel, jullie waren geweldig!