1. Wij waren uitgenodigd door vrienden van ons en wij hadden er heel veel zin in. Helaas een grote teleurstelling. Het eten was echt niet goed, de bestelling klopte niet. En als wij het kregen was het koud, erg droog, slap en helemaal niet wat op de kaart stond. 4 Stukjes vlees in een bakje voor 4 personen. En bij de derde ronde werd er tegen ons gezegd dat wij klaar waren. Toen kregen wij het toetje. Ik had dameblanche besteld, ik kreeg 1 bolletje ijs met stukjes appel en iets van een mandarijn en slagroom uit een bus. Ook een Palm biertje besteld. Waar de dop heeft gezeten zat de roest nog op het glas. In het toilet moet je goed uitkijken dat je niet in struikelt in één of ander putje en alles pikt en plakt er.
    Ondanks dat wij het heel leuk vonden om met onze vrienden een avond te hebben gehad. Was en is het toch een grote teleurstelling, Wat een bagger tent en echt heel heel slecht eten. De rekening € 175, = voor 3 rondjes eten en 10 drankjes. Gauw sluiten deze tent.