1. Racistische houding van eigenaar.
    Alleen Nederlanders welkom. Mensen met truck of personen auto met buitenlands kenteken worden als een hond weggejaagd
    Pure discriminatie en racisme

1. Komt omdat die de parkeerplaats bezet houden en niet in het restaurant gaan eten. Heeft niks met discriminatie te maken. Het is privé terrein en begrijpelijk dat men verwacht dat je er ook gaat eten.

2. Beste John,
    Parkeerplaats bezet houden zonder gebruik te maken van restaurant begrijp ik.
    Dit komt veel voor door oost Europeesche transporteurs alhoewel de nieuwe generatie nu ook beter loon krijgen en meer in truckstops eten.
    Maar ik ( Nederlandse eigenaar van transportbedrijf), wilde daar met de chauffeur gaan eten en hij zou daarna douchen en slapen, om smorgens in Harderwijk te gaan lossen bij AVIKO. Hij was daar met leentruck (HU-plaat) omdat de Scania met NL-plaat in garage moest.
    Restauranteigenaar was heel duidelijk. GEEN witte platen op zijn terrein. En zeker geen buitenlandse chauffeurs (ook niet op NL truck)in zijn restaurant. Niet eten en douchen. Peter rijdt al jaren in loondienst bij div. NL transporteurs. Spreekt vloeiend Duits / Engels en is netjes op zijn truck en zichzelf. En andere chauffeur is half Pool / half Nederlands. Hier geboren en opgegroeid. Deze mag hier ook niet binnen. Smerige onbetrouwbare chauffeurs zou ik helemaal niet op mijn trucks willen! Maar daar zijn er ook genoeg van in Nederland zelf.
    Overige chauffeurs komen uit regio Groningen en stoppen daar nu niet meer.
    Racistisch en discriminerend is die vent. Hij komt zichzelf nog wel eens tegen.
    Tijden veranderen.